Asociatia Clubul Roman de Mobila Asociatia Clubul Roman de Mobila Asociatia Clubul Roman de Mobila Asociatia Clubul Roman de Mobila Asociatia Clubul Roman de Mobila

DESPRE ACRM

Esenţa Asociaţiei Clubul Român de Mobilă este colaborarea pentru atingerea obiectivelor comune

Asociatia Clubul Roman de Mobila s-a format pe 20 mai 2011, in urma semnarii Actului de Constituire, de catre cei   9 membrii fondatori: Dan Nae – Ionel Gratianu – Sorin Bejenaru – Nicusor Ciobanu – Mihai Toma – Robert Pontbriant – Florin Secara – Cristi Gavan – Iuliu Moldoveanu.

Aceştia au avut viziunea faptului că dezvoltarea companiilor lor este legată foarte strâns de capacitatea de a satisface, prin calitate şi bune servicii, consumatorul final şi de a utiliza cât mai eficient resursele disponibile şi oportunităţile oferite de piaţă, pentru imbunătăţirea profitabilităţii:

“Noi, credem si intelegem ca dorinta de confort a oamenilor ne ofera sansa de a crea adevarate valori in fiecare zi. Inovatia, Lucrul in echipa, Credinta si Dorinta de a invinge, sunt si vor fi fundamentele succesului nostru.”

 In prezent, ACRM reuneste in jur de 40 de firme din domeniul industriei de mobilier si design de interior. La baza infiintarii ACRM  a stat nevoia de o mai buna reprezentare  a firmelor din Clubul Român de Mobilă, atat în relatia cu furnizorii, cat si cu clientii, fie asociatii sau companii multinaționale. Consolidarea puterii de negociere in relatia cu furnizorii a permis firmelor din clubul ACRM sa depaseasca problema capitalului faramit si sa obtina beneficii specifice.

MISIUNE

Misiunea ACRM este de a ridica nivelul de cunoaştere şi de recunoaştere a calităţii mobilierului in rândul clienţilor actuali şi potenţiali, prin programe de informare. ACRM reprezinta si promoveaza industria mobilei din Romania, interesele producatorilor de profil in dialog cu partenerii interni si externi, alaturi de pregatirea personalului din industria mobilei.

Promovarea firmelor din industria  mobiliei se poate realiza prin adaptarea constanta la trendurile  internationale si la cerintele consumatorilor, in scopul creşterii competitivităţii produselor romanesti atat la nivel national cat si pe piata internationala.

OBIECTIVE

  • Promovarea industriei mobilei prin unitate – crearea de parteneriate puternice intre firme, capabile de impact asupra consumatorilor.
  • Protejarea intereselor producătorilor din industria mobilei la nivel naţional şi internaţional.
  • Valorificarea adecvata a produselor româneşti prin participarea la targuri nationale si internationale de profil.
  • Susţinerea unei organizaţii cu influenţă asupra reglementărilor şi standardelor care au impact asupra producţiei, vânzărilor sau marketingului produselor de mobilier.
  • Dezvoltarea unui centru informaţional care să asigure companiilor membre suport pentru o mai mare rapiditate in evaluarea circumstanţelor pietei şi in luarea deciziilor.
  • Obţinerea accesului la resurse financiare, informaţionale şi servicii care sa conducă la imbunataţirea profitabilitaţii companiilor membre.
  • Dezvoltarea potenţialului pietei de design interior din România.
  • Promovarea şi sprijinirea pregătirii personalului din industria mobilei.

BENEFICII

In primul rand ACRM  negociaza discounturi substantiale obtinute de la furnizori.  La acestea se adauga schimburi comerciale între membrii clubului, parteneriate în diverse proiecte, dar si  schimburi de know‑how tehnic și managerial si acțiuni de promovare comune.

PRINTRE BENEFICII:

  • dezvoltarea marcii de calitate ACRM (apartenenta la o structura consacrata confera incredere
  • in produsul/serviciul livrat, o garantie suplimentara a calitatii oferita clientilor),
  • promovare integrata pe piata nationala si internationala,
  • reprezentari integrate la evenimente de profil: conferinte, dezbateri,
  • organizarea de evenimente in scopul promovarii propriilor interese,
  • propuneri de proiecte legislative, strategii locale/nationale,
  • voce unitara regionala a sectorului de mobilier, prin prisma aglomerarii geografice.